torsdag 15 april 2010

Ensam mat bestående av spagetti och ketchup. GLAMOUR! hmpf.
Det är så jävla o glammigt att bo ensam en vecka. Jag lagar alltid mat annars, när min sambo är hemma... Mycket roligare att laga mat till ngn speciell. Jag anser inte mig själv som ett så gott sällskap. Nej! Äta ute och snabb mat en vecka gör inte kroppen gott... Märker ju att den vill ha kärlek!. Japp Kärlek.


Sara Kom som sagt förbi med min make väska som hon lånat, Jag fick en jätte söt bricka, godis och hjärtformade plåster som tack för lånet, det fanns en en rulle choklad också men den försvann fort ;)

Gick en sväng i gallerian och hittade en söt bustier på BikBok för 99 pics! Som hittat! Även ett par squin jeans på H&M 399:-

Min chef har varit på dejt med en kille som har hängballe, det är ett av hennes krav. Det gjorde hela min dag!

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar